Krabice na výtvory

27.06.2014 14:45

Zakládali jste si vaše výkresy, obrázky a výrobky ze školy a školky? Jako děvče školou povinné jsem to dělala. Nedávno jsem na své obrázky narazila a bylo pro mě hrozně zajímvé, krásné a dojemné prohlížet si, jak se mé schopnosti vyvíjely a čeho jsem jako dítě byla schopná. 

Žabáčkovi jsou dva roky. Už má za sebou první obrázek malovaný pastelkami, taky mi ve školce nalepil kytičku z korálků nebo zkoušel první grafomotorická cvičení s "velkýma klukama". Ráda bych si jeho první výtvory a pak i další povedené, uschovala. Máte to taky tak? Vyrobila jsem proto barevnou krabici na zakládání žabáckých výtvorů a třeba si je po letech společně prohlídneme a hezky se u nich pobavíme :)

Postup:

A5 krabice na zákusky i s víkem

barevné papíry

lepidlo

nůžky

pastelky, fixy, barvy

.... a kreativitě se meze nekladou.